Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2007 03:18 - Just for the record - 1
Автор: grapesofwrath Категория: Политика   
Прочетен: 787 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2007 18:38


Ето какво написах на 11.03.07 за Радослав Точев, по това време кандидат за евродепутат на ГЕРБ. Междувременно г-н Точев оттегли кандидатурата си след пътен инцидент, при който загина човек. Оставям всичко написано така, както е, въпреки оттеглената кандидатура. Разбира се, личноста на г-н Точев вече не е от такова голямо обществено значение (въпреки че занапред той ще отговаря за международните връзки на ГЕРБ), но в постингите и коментарите към тях има много неща, които се отнасят до съвременната българска политика като цяло (и най-вече до ГЕРБ), които според мен заслужават внимание. Бих искал именно под този ракурс да се гледа на оставените коментари и постинги, а не под ракурса на занимаване с личността на г-н Точев.



11.03.07 - Какво мисля за кандидата за евродепутат от ГЕРБ Радослав Точев


Здравейте,

 
Първата тема в блога ми ще е за втория в листата за евродепутати на ГЕРБ - Радослав Точев, който ме провокира с държанието си.

Възмутен съм от недопустимото държание на г-н Точев. Написах един критичен коментар за него в блога му, г-н Точев не ми отговори, и започна да трие следващите ми коментари. Не можах да разбера защо, тъй като той не благоволи да ми обясни. Ще поместя в блога си целия ми разговор с него, за да прецените, дали аз пиша недопустими неща, или той просто не търпи критика. Освен това бих искал да обсъдим дали можем да имаме доверие на политици като него.

Според мен г-н Точев е лицемер, цензор, с недемократично мислене, нетърпящ критика, слабограмотен, потаен, популист, пренебрегващ избирателите си кариерист. Освен това на г-н Точев му е много трудно да каже какво му е отношението към Бойко Борисов. Не мога да разбера защо?! Все пак аз го попитах това още когато ББ беше чист като роса (lol), когато не знаехме, че:

 

"По времето, когато Борисов е заемал поста главен секретар на МВР, са разкрити само дребни престъпления, докато бившите партньори на Бойко Борисов преуспяват, а конкурентите им са систематично избивани"

 

Искате ли човек като Точев да ви представлява в европарламента? Доволни ли ще сте, ако той стане евродепуат, без гласоподавателите да са информирани  за неговите отрицателни качества? И въобще как гледате нa човек, който е издигнат от партията на такава съмнителна личност като Бойко Борисов?

Не бързайте да ме обвинявате в каквото и да е, преди да сте прочели цялата ми дискусия с господина. В нея аз съм се постарал да аргументирам всичко, което пиша (за разлика от г-н Точев) и съм го призовал да ме опровергае, ако смята, че не съм прав. Господин Точев е поканен чрез лично съобщение да опровергае това, което пиша в този блог, така че ако не го направи, то е само, защото не иска.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grapesofwrath
Категория: Политика
Прочетен: 846661
Постинги: 12
Коментари: 232
Гласове: 229
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930