Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2007 03:48 - Just for the record - 4
Автор: grapesofwrath Категория: Политика   
Прочетен: 3982 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2007 18:41


Ето какво написах на 11.03.07 за Радослав Точев, по това време кандидат за евродепутат на ГЕРБ. Междувременно г-н Точев оттегли кандидатурата си след пътен инцидент, при който загина човек. Оставям всичко написано така, както е, въпреки оттеглената кандидатура. Разбира се, личноста на г-н Точев вече не е от такова голямо обществено значение (въпреки че занапред той ще отговаря за международните връзки на ГЕРБ), но в постингите и коментарите към тях има много неща, които се отнасят до съвременната българска политика като цяло (и най-вече до ГЕРБ), които според мен заслужават внимание. Бих искал именно под този ракурс да се гледа на оставените коментари и постинги, а не под ракурса на занимаване с личността на г-н Точев.



11.03.07 - Трета Част - господин Точев разчита на цензурата


Господин Точев не допусна да бъдат публикувани в блога му два мои коментара. Единия съм поместил по-долу, а другият беше въпрос, защо ме цензурира. На въпроса не получих отговор и се питам следното: Ако господин Точев смята, че има основателна причина да трие кометарите ми, защо не я каже, а мълчи? Мълчанието му според мен показва, че е изтрил коментара ми само защото не търпи критика и написаното му се е сторило твърде злепоставящо го. Това за мен е недопустимо и аз искам да го опровергая, че с цензура ще успее да прикрие неудобни за него истини.

 

 Ето и изтрития коментар:

 

07.03.2007  - " Не те ли е срам, Ради?



Намирам за безобразно това, че правиш толкова много грешки, когато пишеш на български. Не те ли е срам да заемаш високи държавни постове, като си толкова слабограмотен?


Щом като не ти се занимава да опровергаеш, че си лицемер, нечестен, и т.н., аз трябва да приема, че всичко, което съм написал за теб, е истина.


Не става въпрос да отговориш само на мен, а да защитиш името и позициите си пред читателите на блога ти и пред потенциалните ти избиратели. Същите, за които трябва да работиш, когато заемаш (високи) държавни постове. Ако не си разбрал, че заради това имаш морално задължение да вземеш отношение (още повече, че си си направил блог и пишеш за политика), мястото ти не е нито на тези постове, нито в политиката.


Отговорът ти според мен показва, че се отнасяш с пренебрежение към четящите блога ти, че си недемократичен, и отново показа, че си лицемер.


Пренебрежението е налице, защото явно си на мнение, че няма нужда да убеждаваш никого да ти има доверие. Явно смяташ, че хората са толкова глупави, че ще ти вярват и ще гласуват за теб, независимо от качествата ти.


Недемократичен си, защото е много лесно да поставиш някого в някаква категория и да не му отговориш. Можеш да го правиш винаги, когато някой въпрос ти е неудобен. Няма как да си убедителен, ако твърдиш, че въпросът не е бил неудобен. Неотговарянето на (неудобни) въпроси (от обществен интерес) под такива предлози според мен е недемократично. И нагло.


Сега за лицемерието ти. Горното важи независимо от категориите, които използваш. Но и това, как ме категоризираш, само по себе си е нелепо. Ти иронизираш десните, че се делят на тези и онези, говориш за консолидация, диалогичност, и т.н. В същото време не ми отговаряш, защото съм бил от онези (по-право точно пък тези) десни (ако разбирам правилно неясния ти коментар). И това ако не е лицемерие! И кой е недиалогичният в случая - аз или ти?


Аз съм готов да направя опровержение на моите думи и да ти се извиня, ако ме убедиш, че не съм прав. В този смисъл аз съм по-диалогичен от теб - ти въобще не отговаряш. Не отговори и на предишните ми въпроси, свързани с ГЕРБ, и избяга от темата, когато Gantree спомена ГЕРБ и Орешарски. Не написа, че причината за мълчанието ти е, че Gantree и аз спадаме към някаква категория, и всъщност въобще не написа причина. Така че за мен е очевидно, че тези теми просто са ти неудобни.


Това е жалко, защото исках да те питам за работата ти като съветник на Орешарски -  какви са били правомощията и задълженията ти и какво си свършил. Ако това, как се борави с парите на данъкоплатците не е от обществен интерес, не знам кое е. Особено при правителство като сегашното, което нарочно създава голям бюджетен излишък с цел да разполага с финасов ресурс, използването на който не зависи от изрично решение на парламента (Цитатът е от днешния Дневник, а аз бих добавил, че ресурсът е много голям).


И така, да обобщя някои неща, които разбрах за теб:

 

  • Ради е дал съгласието си да бъде издигнат за кандидат за евродепутат от ГЕРБ
  • Ради не познава множество елементарни пунктуационни, граматически, и правописни правила на българския език
  • Ради не отговаря на неудобни въпроси
  • Ради не е поместил в блога си никаква информация за кандидатурата си за евродепутат от ГЕРБ и за работата си за кабинета Станишев
  • И упорито отказва да говори за тези две неща
  • Но той не прави това от скромност,
  • Защото нееднократно говори за бившия ми шеф Саркози
  • Според Ради дясно и ляво са глупави графи,
  • Което не му пречи сам да се определи като десен
  • На Ради не му се занимава да убеди читателите на блога му, че не е лицемер, нечестен и подозрителен
  • Ради не казва, къде вижда проблемите в управлението на България
  • Но в десните партии той вижда много проблеми
  • Според Ради омразата е символ на десните партии в България
  • Той не одобрява това, че десните в България се карат и делят на тези и онези“, и мечтае за консолидация им
  • В същото време той отказва да отговаря на въпроси с аргумента, че задалият ги е от онези десни
  • Не му е интересно да отговаря на такива хора
  • Но да отговаря на комплименти не пропуска (явно е по-интересно)

 

Мога да пиша  за много други неща – за твоята популярност (т.е. популизъм, нали ти не правиш разлика), за тезите, които се опитваш да прокараш завоалирано, за това, как се изкушаваш да триеш критични коментари, за  патриотичните ти статии. Но мисля, че написаното е достатъчно.


След всичко това, който иска - да гласува за Ради. Аз няма повече да го призовавам да спечели моето доверие. Нали и не заслужавам той да го прави, нали съм от точно пък тези. А вие, които му вярвате, не го критикувайте много, за да не станете и вие от точно пък тези."

 

 

 
Как мислите, защо г-н Точев е изтрил този коментар, а не го е опровергал?  И защо не иска да назове причината, поради която го е изтрил? И защо няма никакъв срам?

 




Гласувай:
0



1. gantree - привет
11.03.2007 07:55
да, това с триенето е вярно; не че не може да си прави каквото си реши с постингите на другите в блога му - може, и си е негово право - но все пак е смешно, тъй като в конкретния случай изобщо не става дума за мнения с обидно или невярно съдържание;

апропо - в момента режимът на комуникация в блога му е преминал от пълен либерализъм към предварително "одобряване" на написаното :))

***

ще се радвам, ако продължиш да поддържаш блога си и след малко по-емоционалното му начало;
поздрави
цитирай
2. nakom - и бате ти Ваньо Костов не ще да говори
11.03.2007 12:03
за приватизацията и мълча като пукал 2 години(което си го компенсира сега - призовава като шаман при всеки повод)ама не забелязвам да дръстиш него.Мани го Ради - на всички ни е ясно че чавето иска кариера и да лапа държавни парички.Задавай неудобни въпроси на власт-имащите а не на техните маши.Като власт-имащи не наричам непременно правителството.
цитирай
3. gantree - lol
11.03.2007 19:02
стига с тия текезета, накомчо; дори и руснаците осъзнаха колко е тъпа тази комунистка трактовка за собствеността, само ти - не;
а на Иван Костов можеш само ръка да му целуваш - дори и само заради това, че измъкна И "чаветата" като тебе от дълбокото комунистко блато от края на 1996-та
цитирай
4. nio - Поразгледах блога и видях че съм ...
11.03.2007 20:19
Поразгледах блога и видях че съм пропуснал някои съществени моменти.

Кой е десен, кой ляв - избирателят решава!
http://raddy.blog.bg/viewpost.php?id=37975

Освен че заглавието е невероятна глупост,тезата съвпада с бълнуванията на Сидеров че няма леви и десни,а важното е кой какво прави за народа:-))

цитирай
5. nakom - gantree моето дете
11.03.2007 21:55
нищо няма да целувам - точно той ги докара на власт докато се правеше на финансов министър- или поне беше един от тия които ги докараха.И след него дойде и симеон велики и стана мазало.А дълбокото комунистическо блато нямаше да е такова ако свети иван костов не беше раздавал лицензи за банки като за последно, не беше затрил финансовото разузнаване и не беше поставил началото това чиито плодове Жан Виденов обра.Така че ти ако искаш с език го целувай.чавето си ти - аз не грешки гледам да не повтарям.а ти продължаваш да си го обичаш.Може пък да има за какво.Да не си бил адвокат на джанкови случайно.
цитирай
6. gantree -
11.03.2007 23:02
леле, леле, колко си зле, накомчо :)
цели три години (1992, 1993 и 1994) се губят из прахоляка в главата ти, както изглежда; освен това не знам защо си мислиш, че Иван Костов изобщо някога е бил управител на БНБ; или може би си въобразяваш, че банковите лицензи се раздават от МФ (а не от БНБ), не знам, но във всеки случай едно е ясно - т*п си като гъдулка, братле;

за т.нар. "финансово разузнаване" - най-вероятно става дума за агенцията за финансово разузнаване към МФ, която е създадена през февруари 2001, тоест - създадена, а не "затрита" от Иван Костов, както ти се опитваш да послъжеш;
(http://www.fia.minfin.bg/index_bg.php?main=1)
абе въобще ... като гъдулка си, братле, както вече писах по-горе; няма да е зле да се позасрамиш малко от глупавите си измислици;
цитирай
7. nakom - голямо си чаве моичкия
12.03.2007 00:08
престани да си защитаваш идола че ставаш по смешен от него.което е трудно оббщо взето.ето ти малко текст - много антикомунизъм ти е замъглил мозъка.Избран е за народен представител в VII Велико народно събрание през 1990 с листата на Съюза на демократичните сили (СДС). Председател е на икономическа комисия. В началото на 1991 става министър на финансите, като един от тримата представители на СДС (заедно с Димитър Луджев и Иван Пушкаров), в коалиционното правителство на Димитър Попов. Той остава на този пост и в правителството на СДС, начело с Филип Димитров. След загубата на изборите през 1994 Филип Димитров подава оставка като лидер на СДС и Иван Костов заема мястото му.

толкова за това колко години ми се губят.а ако си дадеш зора да мислиш малко ще се сетиш за коя точно агенция говоря.уви - тогава си бил зает да викаш кой не скача е червен и да пляскаш на слави трифонов.нормално - демократичен пролетариат ;-)
вземи си провери точно за какво говоря да не се окажа прав.не че точно на теб ще седна да го доказвам ;-)
А по въпросите за банковите лицензи - наистина ли си глупав или само се правиш на такъв.аз съм се убедил че адвокатите връцвате по време на ученето и говорите само по учебник.верно ли смяташ че бнб преди борда е имала глас някакъв.
цитирай
8. grapesofwrath - Gantree,
14.03.2007 20:11
Точев е политик, блогът му за мен е като пресконференция, ние сме като журналисти, които му задават въпроси, и той да решава кой какви въпроси да му задава, според мен е недемократично.

За жалост нямам много време, но ако намеря, ще пиша още – имам и други теми.
цитирай
9. grapesofwrath - Nakom,
14.03.2007 20:12
сега темата е за Точев – не я отклонявай. За Костов – в друга тема или в твоя блог. Но преди това пиши за властимащите де, нали те са по-важни.
цитирай
10. gantree - до grapesofwrath (№ 8)
14.03.2007 21:58
да, имаш известно основание; пиша това с леко колебание просто защото аз лично (и засега) го възприемам точно такъв, какъвто в момента е - един суетен и доста глуповат микроб, който отгоре на всичко не е наясно по въпроса с личната хигиена - щом толкова невъзмутимо се набърква с тези л*на;
времето е кът, разбира се, но - е, написах ти вече каквото имах за казване

поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grapesofwrath
Категория: Политика
Прочетен: 846217
Постинги: 12
Коментари: 232
Гласове: 229
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930